מדוע הענקת מתנות ללקוחות נחשבת מהלך חשוב וחכם בשיווק העסק? וכיצד מפרסמים עסק באמצעות מתנות ללקוחות? מתנות ממותגות שמיועדות לקהל היעד של כל עסק או ללקוחות קיימים, עוזרות מאד לשמור על קשרי לקוחות טובים ומסייעות בשיווק העסק בצורה נכונה. רוצים לדעת למה? כל המידע במאמר הבא:
לפני הכל – מהן מתנות ללקוחות?
מתנות מסוג זה הן חפצים מדליקים אך שימושים שממתגים את העסק באמצעות הדפסת הלוגו של העסק, שם העסק או סולגן העסק על גבי המתנה. מתנות כאלה יכולות להיות ספלים, עטים, כובעים, כוסות, שמשמיות וכל מוצר שימושי שנחשף לקהל הרחב.
מדוע הענקת החפצים הממותגים טובה לעסק?
כאשר אתם מעניקים חפצים ממותגים ללקוחות שלכם, אתם גם יוצרים קשרי לקוחות טובות יותר, אתם מעניקים חפצים שימושיים שנחשפים לעיני כל – כמו למשל הענקת שמשיה ממותגת שתוצב בחוף הים ותהווה פרסום נע ומוצלח שנחשף לקהלי יעד של לקוחות וללקוחות קיימים.
תזכורת תמידית
מתנות ממותגות המחולקות בכנסים, אירועים, בבית העסק או נשלחות לבית הלקוח – הן תזכורת מיידית לקיום העסק שלכם. כאשר אתם מחלקים מתנה, כמו למשל עט יוקרתי עם לוגו העסק, האדם שמשתמש בעט זוכר אתכם, ויודע בתודעתו שאתם קיימים. בכך כאשר הוא יזדקק לשירות שקשור לתחום שלכם, אתם הראשונים שתעלו לו בראש והוא יצור עמכם קשר.
מתנות ממותגות – מחשבה יפה
מלבד הערך השיווקי והפרסומי של המתנות, כאשר אתם מעניקים ללקוח מתנה אתם מבצעים מחווה ייחודית. הפעולה של הענקת המתנה, משאירה רושם חיובי על הלקוח, והיא מקנה אהדה בקרב לקוחות .כאשר אתם מחלקים מתנות לאל התניה, אתם הופכים ליותר מהימנים בעיני הלקוח, והלקוח יישאר שלכם ואף יחזור לרכישות נוספות.
אז אילו סוגי מתנות יכולות להתאים לכולם?
ישנם מספר מתנות גנריות שיכולות להתאים כמעט לכל הלקוחות ביניהן: כובעים ממותגים, עטים, לוחות שנה, שמשיות, ספלים, כוסות תרמיות, נרתיקים לנייד, מטענים, צלונים לרכבים ועוד.
כאשר אתם בוחרים מתנה חשוב לבחור מתנה גנרית שתתאים לכל סוגי הלקוחות. בכך לא תצטרכו לרכוש מתנות שונות, או לבזבז כספים על מתנות שאנשים אינם צריכים.