ישראל היא מדינה מפותחת ואנו צריכים להודות על מזלנו שאנו חיים במדינה כזאת. כך אנחנו יכולים לראות כי הממשלה שולטת במדינה, כי יש מעט מאוד פשע, כי איכות החיים היא גבוהה וכי יש מחשבה על תחומים רבים וניסיון לשפר את חיי האזרחים. אך יש דברים בהם ישראל מפגרת אחרי העולם המערבי ואי אפשר לטמון את הראש בחול ולהתעלם מכך. אחת הדוגמאות המובהקות ביותר לכך היא בתחום של פירוק רכבים. אנחנו רואים כי המדינה לא תומכת מספיק בפירוק הרכב וזה חבל מאוד מכיוון שרכבים ישנים הם לא רק מזהמים גדולים אלא הם גם לא בטיחותיים וכל תאונה בהם יכולה להיות קטלנית והרת אסון ועל כך אנחנו חייבים לתת את הדעת. על כן יש לעודד את פירוק הרכב הישן ולטפל בהקדם בנקודה זו אם אנחנו רוצים לחיות במדינה בטוחה.
על מה אני צריך להסתכל כאשר אני פונה על מכון פירוק?
כאשר אנחנו פונים אל מכון פירוק רכבים אנחנו לרוב נסתכל על הכסף שנקבל מן הפירוק. אין ספק כי כסף הוא דבר משמעותי ביותר ואנו חייבים לתת עליו את הדעת, אך זהו ממש לא הדבר היחיד שאתם צריכים לבחון כאשר אתם מחליטים לפרק את הרכב במכון. לצד זאת אתם צריכים לבחון את השירות הניתן במכון והאם הוא מכבד ונעים ושם את הלקוח במרכז. כחלק מכך כדאי לכם לבחון האם המכון מממן על חשבונו את גרירת הרכב שלכם מן הבית. עליכם להבין כי פעמים רבות הרכב יהיה כל כך ישן עד אשר לא ניתן יהיה לנסוע בו למכון ועל כן נדרשת גרירה ועדיף שהמכון יממן זאת ולא אתם.
האם רק רכבים ישנים נשלחים אל פירוק?
עד עכשיו דיברנו על כך כי רכבים ישנים כדאי מאוד לשלוח לפירוק וככל שהם יותר ישנים כך יותר כדאי לפרק אותם. אך אתם חייבים להבין כי גם רכבים חדשים לגמרי אשר עברו תאונה קשה או רכבים עם פגמים חמורים יכולים להישלח לפירוק ואת זאת צריך לזכור ולקחת בחשבון.