רוב המומחים מסכימים על כך כי בשנת 2035 שוק הרכבים והתחבורה יהיה מאוד שונה מאשר זה הקיים היום. בין היתר הצפי הוא שרוב המכוניות תהיינה אוטונומיות, כי יהיו הרבה יותר רכבים חשמליים וכי יהיו הרבה יותר אמצעי תחבורה בטוחים, זמינים, זולים, פחות מזהמים והרבה יותר נוחים לשימוש. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי עד שהדבר הזה יקרה אנחנו צריכים להמשיך ולנסוע באוטו שלנו. העניין הוא שאי אפשר להתעלם היום כי תאונות דרכים הן דבר מאוד נפוץ וכי פעמים רבות הן קורות לנו גם כאשר אנחנו נוהגים בצורה מושלמת בגלל נהג אחר שאשם בתאונה. אם קרתה לכם תאונת דרכים אנחנו מאחלים לכם כי תצאו ממנה שלמים ובריאים ללא כל נזק גופני או נפשי. לצד זאת אנחנו חייבים לציין כי אתם צריכים גם לחשוב מה לעשות עם האוטו לאחר התאונה.
מדוע פירוק רכבים הוא הפיתרון הטוב ביותר במקרה של טוטאל לוס?
אין ספק כי המכוניות היום הן הרבה יותר מתקדמות מן המכוניות שהיו בשנות התשעים או השמונים. עם זאת, אנחנו חייבים לציין כי עדיין ניתן לראות אחוז גבוה של תאונות בהם האוטו הלך טוטאל לוס. אם האוטו נהרס לגמרי הרי שאנו לא יכולים לעשות אתו שום דבר ובטח שלא לנהוג בו יותר וזאת עקב העובדה כי הוא יכול לסכן אותנו ולגרום לנו לבעיות רציניות ביותר. למעשה ניתן לומר כי הדבר היחיד שאפשר לעשות עם אוטו שעבר תאונה קשה זה לשלוח אותו למגרש של פירוק רכבים של ניר המהיר וכך לקבל עליו כסף נוסף פרט למה שנקבל מחברת הביטוח וזהו משהו שאי אפשר להתעלם ממנו.
האם כל רכב יכול להישלח לפירוק?
רבים תוהים האם הם יכולים לשלוח את הרכב שלהם לפירוק או שמא רק רכבי יוקרה נשלחים לפירוק? אם כן אנחנו חייבים לציין כי הסטיגמה הזאת היא ממש לא נכונה וכיום אפשר לשלוח כל רכב לפירוק רכבים ולא משנה מה הגודל שלו או מאיזה שנת ייצור הוא וללא קשר גם לסוג שלו.