מיתוג העסק שלכם הוא שלב חשוב אצל כל עסק חדש, כשהבסיס של תהליך המיתוג הוא יצירת הלוגו. בין השיקולים של העלי העסקים בשאלה האם לעצב לוגו או לא, לעיתים השיקול המרכזי הוא מחיר עיצוב הלוגו. בקרב המעצבים הגרפיים תוכלו לראות הצעות מחיר מגוונות, וחלקם אפילו מחלקים את הצעת המחיר בהתאם למספר הסקיצות הנדרש לעיצוב הלוגו. כלומר, ככל שיש יותר סקיצות ללוגו – המחיר גדל בהתאם.
אבל, מה אם אפשר לקצר את התהליך וכך גם את המחיר?
תתפלאו אבל לוגו לעסק לא חייב להיות יקר. אם רצונכם בלוגו שיעביר את המסר שלכם באופן מדויק ומספיקה לכם סקיצה אחת וכמה תיקונים, כדאי שתכירו את לוגו 24. ב-לוגו 24 מציעים לכם לוגו מעוצב אישית בהתאם להנחיות שלכם. תקבלו סקיצה אחת עליה ניתן לבצע 2 שינויים. וכמו שאמרנו קודם, ככל שמספר הסקיצות יורד כך גם המחיר – כך שמדובר בשירות משתלם במיוחד לבעלי עסקים עם תקציבים קטנים יותר. והאיכות? לא נופלת מכל המעצבים האחרים שתמצאו.
חבילת מיתוג לא חייבת לעלות אלפי שקלים.
רוב חבילות המיתוג שתמצאו רק מתחילות במחיר של 800 ₪ ומגיעות לאלפי שקלים. גם כאן נכנס העניין של מספר הסקיצות ומרכיבי חבילת המיתוג. וגם כאן, אם אינכם צריכים מספר רב של סקיצות תוכלו להיעזר בלוגו 24 שמתמחרים חבילת מיתוג לעסק בזול, ועדיין שומרים על רמה גבוהה מאוד. חשוב שחבילת המיתוג שתבחרו תכלול עיצוב כרטיס ביקור, דף לוגו לעסק וחתימה ממותגת למייל. זהו "השילוש הקדוש" של העיצובים של עסק מתחיל צריך. אלו משדרים מקצועיות של העסק שלכם – בין אם זה בתקשורת במייל ובהצעות מחיר (באמצעות חתימה ממותגת למייל ודף לוגו מקצועי) ובין אם זה בתקשורת פנים מול פנים, באמצעות כרטיס הביקור.
איך תדעו באיזה מעצב לבחור?
זה לא משנה אם מדובר בחברה שמתמחה במיתוג, או במעצב גרפי עצמאי – בקשו תמיד לראות תיק עבודות. אם לא צריכים להבין במיתוג כדי לדעת האם לוגו נראה טוב יותר או טוב פחות. שבו מול תיק העבודות ובדקו מה המסר שהלוגואים שאתם רואים מעבירים לכם? מה החווייה שלכם מהלוגואים? האם הם נראים חובבניים או מקצועיים? אלו תשובות שתוכלו לענות עליהם בכובע של קהל היעד, כך שגם אם אינכם מבינים בעיצוב גרפי – בוודאי שתדעו לזהות מה נראה טוב ומה לא.
תיק העבודות קטן מידי? אין תיק עבודות כלל? זה לא סימן טוב. אלא אם כן מדובר במעצב מתחיל, שיכול להיות מוכשר מאוד אך לצערו לא תוכלו לדעת זאת, כי אין שום עבודות שיוכיחו לכם את זה. כשיש תיק עבודות יש אינדיקציה למקצועיות של המעצב, לאופי העיצובים שלו, לחשיבה ולקריאטיביות שלו וכו. זהו קריטריון שכדאי לקחת בחשבון לפי שנכנסים לתהליך עם כל מעצב או חברת עיצוב.