אי אפשר להתעלם מכך כי האינטרנט שינה את האופן בו אנחנו קונים דברים. אם תסתכלו לדוגמא על ארצות הברית אתם תראו כי מאות קניונים נסגרים שם והופכים לבנייני רפאים וזאת בגלל שהציבור האמריקאי פשוט מצביע ברגליים ומעדיף לרכוש דברים באינטרנט. זה נכון כאשר אנחנו מדברים על בגדים, על אביזרים לתינוק וגם על מכשירי חשמל או אביזרים לרכב. למעשה כל דבר כיום ניתן לקנות באינטרנט ואין ספק כי הדור הצעיר כבר לא יכיר את העולם הישן של החנויות והקניונים. אך העובדה כי האינטרנט כל כך אטרקטיבי לא אומרת כי ניתן למצוא שם דילים טובים. לפעמים מרוב עצים לא רואים את היער וכך קשה למצוא את העסקאות המשתלמות ביותר והטובות ביותר שיש. למעשה לפעמים נראה כי פשוט קשה למצוא מוצרים איכותיים באינטרנט וזוהי בעיה חמורה ביותר.
האם פואנטה שמה דגש רק על מחירים?
על רקע הקושי הזה של מציאת עסקאות משתלמות באינטרנט הוקם מגזים הצרכנות פואנטה. המגזין שם לו למטרה לשנות את הדרך שבה ישראלים קונים באינטרנטו ולמעשה לחנך את השוק המסחר האלקטרוני להציע עסקאות הרבה יותר טובות לישראלים. אנחנו מאמינים כי הנגשת מידע, הפיכתו לשקוף בזמן אמת ישנו את הדרך שבה ישראלים קונים באינטרנט. באמצעות איסוף מידע סזיפי במאות אתרים אנחנו מביאים לצרכן הישראלי את המידע המקיף ביותר והגדול ביותר באינטרנט על כלל המוצרים והחניות הקיימות. כך אנחנו מבטיחים כי אתם תוכלו לבצע את העסקאות המשתלמות והטובות ביותר וכל זאת ללא תשלום מצדכם לאתר פואנטה. אנחנו כאן לשנות את השוק ואנו בטוחים כי נצליח לעשות זאת במהירות.
מה עמד מאחורי הרעיון של הקמת פואנטה?
אנחנו מאמינים כי מידע הוא כוח וכי הצרכן הישראלי היה במשך שנים ארוכות קהל שבוי אשר לא היה לו את המידע המתאים וכך הוא היה גם חלש לגמרי. אנחנו רוצים לשנות את המשוואה לפיה כל הכוח נמצא אצל החנויות ואנו רוצים לשנות את נקודת שיווי המשקל לפיה גם הצרכנים יוכלו לקבל את ההחלטות המושכלות והחכמות ביותר שיש על סמך המידע המקיף ביותר.