חנות וירטואלית היא עסק לכל דבר וכך צריך להתייחס אליה. בין אם יש לכם כבר חנות פיזית או רשת חנויות ועכשיו אתם מתחילים להפעיל את החנות הווירטואלית שלכם או שזו הולכת להיות החנות הראשונה שלכם, כדאי להתייחס אליה בצורה מקצועית וכמו כל עסק לגיטימי, החל מבניית תקציב למחלקות השונות, דרך בניית אתר חנות איכותי ועד לטיפול מקצועי במדיניות משלוחים ואחזקת הסחורות במחסן. במאמר זה תקבלו מס' טיפים חיוניים להגדלת המכירות בחנות הווירטואלית שלכם.
טיפים לשיפור ביצועים בחנות הווירטואלית שלכם
- חברו את החנות למדיה החברתית – כיום ניתן לראות שהמדיה החברתית שולטת בעולם הפרסום. באמצעות חיבור האתר למדיה החברתית יוכלו מבקרים באתר לשתף את התכנים שלכם, המוצרים שלכם וכל חומרי פרסומי באתר שלכם ולאפשר לכם להרוויח תנועה נוספת בחינם וקרוב לוודאי גם לקוחות חדשים.
- אפשרות יותר אופציות תשלום – דרך האינטרנט אולי לא תוכלו עדיין לקבל תשלום בשיק, אולם תוכלו לאפשר ללקוח לשלם לכם באשראי דרך הטלפון או דרך האתר או אפילו לבצע העברה בנקאית לביצוע ההזמנה. כדאי לסכם אפילו עם יותר מחברת אשראי אחת לגבי ביצוע רכישות בחנות, זאת כדי למנוע מצב שלקוח מעוניין לבצע רכישה עם כרטיס מסוג מסוים שאתם לא יכולים לגבות אותו.
- אפשרו משלוח מהיר ובטוח יותר – כאשר אדם מזמין מוצר מהאינטרנט הוא רוצה לקוות כי המוצר יגיע אליו במהירות ובשלמות. דאגו למדיניות משלוחים מהירה ובטוחה ותרוויחו לקוחות רבים לטווח ארוך שגם ימליצו עליכם.
- הכניסו מחירי מוצר לאתר – לא מעט אנשים עוזבים במהירות חנויות ווירטואליות כאשר הם רואים שאין אפילו מחיר על המוצרים באתר. הימנעו ממצב לא נעים.
- שפרו את איכות התמונות באתר ואת פרטי המוצר.
- הבליטו את אפשרויות הרכישה ויצירת הקשר לקבלת תמיכה – הדגישו ללקוחות כמה חשוב לכם לתת להם שירות הוגן, אמין ומקצועי והראו להם מס' דרכים ליצירת קשר עמכם. דאגו שאלה יהיו במקום בולט ונעים על מנת לאפשר להם חוויית קנייה רגועה ובטוחה יותר.
לסיכום; באמצעות כמה פעולות פשוטות ניתן לשפר כל הזמן את ההמרות בחנות הווירטואלית שלכם. דאגו לשפר ולשדרג מפעם לפעם על מנת להגדיל את הרווחים ולהגשים את המטרות שלכם.