בעל עסק חייב להרגיש כל הזמן את השוק שבו הוא פועל וזאת בכדי לדעת האם לשנות את אסטרטגיית השיווק של העסק שלו, האם לפתח מוצר חדש, בכדי להבין כיצד המתחרים שלו פועלים ובכדי לדעת בכל רגע נתון מה הלקוחות שלו מתכננים ומה הם עושים. העניין הוא שממש לא מספיק שנשאל אדם אחד מה הוא חושב על העסק שלנו או על המוצר שלנו אלא אנו צריכים לשאול מסה של אנשים בכדי להבטיח שהתשובות תהיינה אמינות מבחינה סטטיסטית. על כן חברה חייבת לפנות אל חברת סקרים שתעזור לה בנושא זה. כאן המקום לציין כי אחת האופציות הטובות ביותר לערוך סקרים זה באמצעות סקרים טלפוניים. עליכם לדעת כי סוקר טוב יכול לגרום לכל אדם לענות על השאלות שלו ועל כן זו אופציה מאוד אטרקטיבית לחברות רבות.
מה היתרונות של סקר טלפוני על פני סקר אינטרנטי?
אפשר לראות כי בשנים האחרונות יש יותר ויותר חברות אשר מחליטות לבצע סקרים אינטרנטיים ולא סקרים טלפוניים ועולה השאלה מה עדיף? אם כן עליכם להבין כי פעמים רבות כדאי לשלב בין השניים בכדי לקבל תמונה מלאה על מצב החברה שלכם. עם זאת, יש לומר כי לסקר טלפוני יש יתרונות לא קטנים אל מול סקר אינטרנטי וזאת עקב העובדה כי הוא פעמים רבות מאפשר להבין יותר טוב את הלך הרוח של הנסקר וזאת עקב העובדה כי מדבר איתו סוקר. על כן אתם צריכים להבין כי סקרים טלפוניים הם אופציה מאוד טובה וכדאי לשלב אותם תמיד באסטרטגיית הסקרים של החברה שלכם.
האם העלות של סקר טלפוני היא גבוהה?
יתרון נוסף של סקר טלפוני אשר אי אפשר להכחיש אותו הוא שבאופן יחסי מאוד זול לערוך אותו. מכיוון שהסקרים הללו הם גם אמינים מאוד הרי שמדובר על אופציה מאוד אטרקטיבית לחברות רבות ולא נראה כי הדבר עתיד להשתנות בשנים הקרובות אלא שהמגמה תהיה רק לעשות יותר ויותר סקרים כאלו עם חברת סקרים.