מה התפקיד של שם לעסק?
איך מוצאים את השם הנכון לעסק שלך?
מה הדבר הכי חשוב שלא מספרים על ניימינג מתקדם?
שם לעסק? זה בצם מיני קמפיין קטן.
שם הוא סוג של קמפיין. נכון? אז עכשיו עם הידיעה הזו בואו נתקדם לשלב הבא:
מציאת שם לעסק חברה או מותג צריכה להתייחס לזה שבעתיד תצטרכו להסביר את היתרון היחסי והצד המיוחד של המותג.
שם לעסק – מה הקטע עם גוגל?
טוב, אז האמת היא שפעם זה היה נכון ואחר כך כבר לא: אם האתר שלכם רוצה להתקדם בגוגל תחת מילת חיפוש מסויימת אז בעבר היה נכון לקרוא למותג לפי מילת החיפוש.
והיום? הרובוט של גוגל כבר התבגר וכבר לא מתרשם מכאלה "טריקים".
שם לעסק – איך מוצאים רעיון טוב באמת?
טוב, אז ההליך המקצועי בעצם לא מתחיל מחשיבה על שם.
כמו שאמרנו הוא מתחיל מלסמן את הקו התדמיתי מותגי לאורך זמן ומשם להבין איזו מילה בעצם מהווה מקפצה מתאימה לשורת המסרים של המותג..
קופירייטר לשם לעסק מי ומה?
בהחלט – איש המקצוע הנכון למציאת שם לעסק חברה או מותג הוא קופירייטר.
כדאי למצוא קופירייטר טוב שיחשוב על הקו המותגי שלכם וייקח אתכם דרך כל השלבים:
חידוד מסרים, הבנת השוק, יצירת הבטחה, סלוגן, שם לוגו, תוכן – כל מה שמותג צריך כדי שאנשים יבינו ויאהבו אותו – כדי למכור.
למה אני צריך בעצם מותג? מה יעזור לי קופירייטר בדרך לשם?
זה פשוט: כדי לעורר הזדהות ואהבה בקרב קהל צריך לדעת לשדר לעולם במה המוצר מאמין, מה הוא מבטיח לעולם ואיזה סוג של מערכת יחסים הוא מגדיר עם הלקוחות שלו. קופירייטר הוא זה שיצליח גם בכמוט מינימלית של מילים להסביר, לספר ולהעביר את זה הלאה.
חושב לזכור: המעטפת הידידותית שעיצוב גרפי נכון וקופירייטינג משווים למותג חשובים מאוד להעצמת הערך שלו.
כמה אופציות לשמות אני צריך כדי לבחור שם לעסק שלי?
כשעובדים עם קופירייטר צריך שיהיה קודם מקצה אסטרטגיה, סיפור מותג ואז מקצה שמות.
זה בהחלט עושה סדר בתהליך.
בשלב הזה צריך 5-7 אופציות טובות. כמובן שכדאי למצוא קופירייטר שאפשר לסמוך עליו שכל אחת מהאופציות תהיה איכותית כלעצמה ושונה מאחיותיה.
כמה אופציות לשמות אני צריך כדי לבחור שם לעסק שלי?
כשעובדים עם קופירייטר צריך שיהיה קודם מקצה אסטרטגיה, סיפור מותג ואז מקצה שמות.
זה בהחלט עושה סדר בתהליך.
בשלב הזה צריך 5-7 אופציות טובות. כמובן שכדאי למצוא קופירייטר שאפשר לסמוך עליו שכל אחת מהאופציות תהיה איכותית כשלעצמה ושונה מאחיותיה.
אז למי פונים?
מומלץ לסטודיו יוגב קופירייטינג ומיתוג: יוצאים משם עם כל החבילה:
שם, לוגו, סלוגן והכי חשוב הפיצץ' (נאום המעלית שאיתו ממשיכים הלא.