כשאנחנו בוחנים שירותים עסקיים שאנחנו מקבלים, בין אם זה בתור בעלי עסקים ובין אם זה בתור אנשים פרטיים, הרי שיש דברים שהם קבועים, כלומר, שירותים שאנחנו אמורים לקבל כל הזמן, ויש שירותים שאנחנו מקבלים מעת לעת, על פי הצורך.
התחום של עיצוב גרפי מתחלק, בין שירותים קבועים לבין שירותים מזדמנים, מעת לעת על פי הצורך. זה נכון במקרה ואנחנו בעלי מקצוע, בעלי עסק. באופן פרטי, סביר להניח שאנחנו נזדקק הרבה פחות למעצבים גרפיים, בעיקר לפני אירועים מסוימים עבורם נרצה לעצב הזמנות או כשנרצה לעצב דברים אחרים.
כאמור, בתור בעלי עסק ייתכן מאוד שאנחנו נצטרך להיעזר בשירותיה של שירי שפיר מעצבת גרפית גם באופן שוטף וגם באופן מזדמן, כאשר נרצה לבצע שימוש בשירות מסוים, לצורך עניין ספציפי.
לפני שנסביר מתי בדיוק נצטרך שירותי עיצוב גרפי, חשוב להדגיש כאן, הבחירה שלנו במעצבת כזו או אחרת, תהיה גם על פי היכולת שלה לספק לנו באמת שירותים על בסיס קבוע או מזדמן, על פי לוח הזמנים הרלוונטי עבורנו.
מתי אנחנו נצטרך באופן קבוע ומתי באופן זמני
אם אנחנו מבקשים לעצב פרסומות, לעצב פליירים, או דברים אחרים באופן קבוע, אז סביר להניח שאנחנו נזדקק לשירותיה של מעצבת גרפית על בסיס שבועי, חודשי. זה נכון גם אם אנחנו נרצה לעצב דברים אחרים בתדירות גבוהה, באופן קבוע.
מצד שני, אנחנו נזדקק לשירותיה של מעצבת באופן מזדמן, במקרים כמו, עיצוב אריזות, עיצוב לאינטרנט או לפייסבוק, עיצוב דפי נחיתה ועוד ואפשר למצוא אותה בכתובת https://www.shirishafir.co.il/. כלומר דברים שאנחנו לא בונים כל יום ולכן גם לא צריך לעצב אותם כל יום. מדובר על דברים שאחת לתקופה אנחנו נבחר לעצב אותם מחדש או בכלל.