פלייסטיישן 3 ופלייסטיישן 4 מבית סוני הם קונסולות המשחקים הנייחות הנמכרות ביותר בעולם. שניהם מכשירים מעולים, מאוד פופולאריים בארץ ובעולם ובעלי מגוון רחב של משחקים המספקים שעות רבות של הנאה לילדים וגם למבוגרים.
כמו כל מכשיר אלקטרוני, גם בפלייסטיישן שלכם עשויות לקרות תקלות. חלק מהתקלות ניתן לפתור בבית באמצעות הדרכה פשוטה, או להגיע אלינו למעבדה לתיקון פלייסטיישן מקצועית לתיקון התקלה וקבלת אחריות מלאה על התיקון.
מניעת תקלות
שימו לב שניתן למנוע מראש תקלות על ידי נקודות בסיסיות לשמירה על המכשיר גם בזמן המשחק וגם בזמן מנוחה.
כיבוי המכשיר לאחר השימוש ימנע ממנו התחממות שלא לצורך ומנוחה למאוורר.
תקפידו לשמור על המכשיר במקום סגור, בקופסה המקורית שלו או בתוך ארון סגור כדי למנוע מאבק להצטבר עליו וגם שלא בטעות תתקלו ותפילו אותו.
בשעת משחק יש להניח אותו במקום מאוורר. ככל שתשחקו יותר במשך זמן רצוף, כך המכשיר יתחמם ומקום מאוורר ישמור עליו מהתחממות יתר.
שימו לב שהדיסקים שאתם מכניסים למכשיר נקיים ולא מאובקים או עם טביעות אצבעות. תוכלו לנקות אותם באמצעות מטלית בד רכה ויבשה.
תקלות נפוצות
הפלייסטיישן הוא מכשיר חכם בעל כונן אופטי הרגיש לאבק ולשריטות. כל פעם שתכניסו דיסק למכשיר והמשחק לא ייטען, נסו לנקות בעדינות את הדיסק, לרוב הבעיה תיפתר.
אם המכשיר "מקיא" את הדיסק החוצה בלי שלחצתם על כפתור הפקודה להוצאת דיסק, כנראה שהמכשיר קיבל מכה או שנגרם לו איזשהו נזק בתוך הכונן. במקרה כזה יש להביא את המכשיר לתיקון במעבדה.
תקיעות המערכת או חוסר תצוגה על המסך ניתן לתקן על ידי ביצוע עדכון למערכת ההפעלה. אם אתם לא יודעים איך עושים זאת, או שנתקלתם בתקלה אחרת, אנו עומדים לשירותכם 24 שעות ביממה דרך דף הפייסבוק שלנו או באמצעות המייל.
שירות התיקונים במעבדה המקצועית
טכנאי המעבדה שלנו הם מהמקצועיים ומהוותיקים ביותר בתחום הגיימרים.
כל תיקון מתבצע בידיים נאמנות, בקפדנות יתרה ובשקיפות מלאה מולכם, כך שלא יתעוררו הפתעות.
ניתן לקבל גם שירות תמיכה טכנית 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. התמיכה והשירות ניתנים באמצעות שיחה עם נציג דרך הסקייפ, או דרך דף הפייסבוק שלנו או באמצעות המייל.
כל חלקי החילוף הם מקוריים בלבד ובאיכות הגבוהה ביותר.
נוסף על כך, דרכינו ניתן לרכוש את המשחקים החדישים ביותר, מקוריים בלבד.
והחשוב מכול, תודעת שירות ברמה גבוהה לכל הלקוחות, עסקיים או פרטיים.