ההתקדמות של האינטרנט בעשור האחרון במיוחד הותירה את החנויות הישנות והמקובלות בפינה. בעלי עסקים למדו שאם הם רוצים שהמכירות שלהם ירקיעו שחקים הם מוכרים לבנות בנוסף או במקום, חנות מקוונת למכירת מוצרים שלכם, אך יש לדעת כי גם לאחר בניית החנות והשקעת הכסף לשם כך, הדבר הכי חשוב בחנות מקוונת היא בעצם התמונות של המוצרים. לתמונות של המוצרים יש תפקיד מאוד במכירה שלכם, בחנות המקוונת. אם צילום מוצרים לא יתבצע בצורה מקצועית החנות לא תצליח להתקדם, אבל אם המוצרים יצולמו בצורה מקצועית, החנות תצליח לגרוף רווחים נאים – לכן כדאי לדעת איך לצלם מוצרים לחנויות מקוונות בצורה הטובה ביותר.
הקפידו על בחירת תאורה נכונה
כאשר מצלמים מוצר, חייבים לבחור את התאורה המתאימה. התאורה המתאימה ביותר לצילום מוצר היא תאורה טבעית ובהירה לצילום המוצר.
התאימו את הרקע הנכון לתמונה
חשוב לדעת כי ישנה חשיבות רבה להתאמת הרקע לתמונה, בדרך כלל יבחר רקע לבן או שחור, אך צלם מקצועי יבחר לצלם את המוצר לפי צבעי המוצר ברקע המתאים לו, כדי ליצור תמונה מקצועית.
בחרו את הזויות הנכונה
ניתן לצלם כל מוצר ממספר זוויות, משום שחשוב מאד שהקונה של המוצר יקבל את כל המידע עליו בתמונה. כמו כן כאשר מצלמים לדוגמא מוצר למכירה באמזון לפי הכללים של החברה המוצר צריך להיות מצולם מכל הכיוונים.
צלמו בחצובה
בצילום מוצרים מומלץ להשתמש בחצובה. שימוש בחצובה נותן לתמונה יתרונות רבים כגון, מקנה יציבות, לתמונות, ובעזרת החצובה נכנס אור טבעי יותר לתמונה משום שאמרנו שלתאורה יש חשיבות.
עריכת התמונה
יש לדעת כי התמונות המתקבלות מהצילום אינן מושלמות ויש לערוך אותן. גם צילום מוצרים לאמזון לא מועלים ישירות, אלא עוברים התאמה ועריכה. העריכה נותנת להן יופי של עיצוב, וניתן לראות את המוצר מכל הזויות צילום.
דגשים נוספים
לקוחות רבים רוצים לדעת את גודל המתאים של המוצר, למרות שרוב המוכרים דואגים לרשום את הגודל של המוצר, אבל עדיין הלקוחות לא שמים לב לזה, לכן חשוב לדאוג למד גובה או למוצר בגודל קטן יחסי שיסמן בקלות את גודלו את המוצר שאתם רוצים למכור.