בעבר, היה קשה לאקדמאים להתקבל לעבודה כמורים. במקרים מסוימים, הם אפילו לא נשקלו לתפקיד בגלל חוסר הניסיון שלהם בהוראה. אולם החל בשנות ה-90, מספרים עולים של אנשים החלו לדרוש ממוסדות החינוך בעולם לשכור אנשים עם ניסיון רלוונטי. כיום, מספר רב של אוניברסיטאות מהשורה הראשונה מגייסות פרופסורים מכל רחבי העולם. האינטרנט גם הקל על אנשים למצוא פרופסורים בעלי ניסיון רלוונטי. הסיבה לכך היא שהם יכולים לגשת למאגרים של מאמרים אקדמיים באינטרנט.
בעולם האקדמי, פרופסורים נרתעים לרוב מלמד. ובכל זאת יש להם הרבה ידע וניסיון לחלוק. ניתן בקלות לשכנע אותם ללמד מושגים חדשים בתחומם, וזו הסיבה שהם מסוגלים להפוך למורים מצוינים.
כתוצאה מהמהפכה הדיגיטלית, אקדמאים רבים פונים כיום להוראה. הם מחפשים עבודה גמישה וגמישה יותר. הביקוש למשרות הוראה עולה בקצב מהיר וצפוי שמספר המורים יגיע עד שנת 2023 ליותר מ-50 מיליון. החברה שלנו מתקדמת לעבר אוכלוסייה משכילה יותר. זה לא רק טוב לכלכלה אלא גם לעתיד שלנו. עם זאת, מערכת החינוך לא מצליחה לעמוד ביעד זה. והגיע הזמן לשנות. קרא גם: מהו מורה מודרני? – מדריך קצר למקצוע המבוקש בעולם הפתרון לעניין זה טמון בטכנולוגיה. בעולם המודרני הזה, איכות החינוך השתנתה ויש צורך בלמידה מותאמת אישית יותר. "מידה אחת לא מתאימה לכולם" ישנן תכונות רבות של החינוך המודרני שהן חלק חשוב בהוראה. הראשון הוא שהוא דורש הבנה של התכנים הנלמדים בכיתה על ידי המורים ומנחה אותם להעביר את השיעור הנכון לתלמידיהם בזמן מתאים. לדוגמה, כאשר יש לך שיעור על אמנות, המורה שלך יוכל להראות לך א ציור ולאחר מכן בקשו מהתלמידים לצייר בעצמם. זוהי דרך מצוינת ללמד אמנות, אך ייתכן שהיא לא תהיה שימושית בשיעורי חינוך שבה מצפים מהתלמידים לעשות משהו שונה. מדריך קצר למקצוע המבוקש בעולם. דוגמה נוספת להתאמה אישית היא שהמורה שלך עשוי לדעת מה עובד הכי טוב עבור תלמידיו או שלה וללמד אותם בהתאם, לרוב תוך התמקדות בחלקים ספציפיים של מטלות קריאה או כתיבה כגון אוצר מילים.
לפרטים נוספים על הסבת אקדמאים להוראה אתם מוזמנים לבקר באתר: https://www.dyellin.ac.il/