חשוב שיהיה הקלטה של העסקה בה אתה מטפל בטלפון. הסיבה לכך היא שיותר קל לך לזכור מה נאמר ואיך אם יש לך קובץ שמע. אתה יכול גם להשתמש בזה כראיה בעת הצורך. אם אתה נמצא במוקד טלפוני, באחריותך להקליט ולתמלל את השיחות המטופלות על ידי חברי הצוות שלך. זה מבטיח שכל השיחות מתועדות ואין אי הבנה לגבי מה שנאמר או נעשה מצידך. כאשר אתם מטפלים בשיחה בטלפון, חשוב שתהיה לכם הקלטה של העסקה בה אתם מטפלים בטלפון. הסיבה לכך היא שיותר קל לך לזכור מה נאמר ואיך אם יש לך קובץ שמע. אתה יכול גם להשתמש בו כראיה בעת הצורך. אם אתה נמצא במוקד טלפוני, באחריותך להקליט ולתמלל את השיחות המטופלות על ידי חברי הצוות שלך. זה מבטיח שכל השיחות מוקלטות ואין אי הבנה לגבי מה שנאמר או נעשה מצידך.
על מנת להקליט ולתמלל שיחות טלפון בצורה מדויקת, עליך להבין היטב את הדברים הבאים:
1) מהם הכללים והתקנות סביב הקלטת טלפון?
2) איך מתחילים ומפסיקים להקליט?
3) מה ההבדל בין הקלטת שיחות טלפון לתזכירים קוליים?
4) מהם הסוגים השונים של שירותי תמלול?
5) כמה עליי לשלם עבור שירות מקצועי?
6) את מי עלי לשכור כנותן שירות מקצועי?
זה יכול להיות קשה לעסק לעשות בעצמו. הקלטת ותמלול שיחות טלפון הוא תהליך שלוקח זמן הדורש משאבים רבים. היתרונות של הקלטה ותמלול שיחות טלפון הם רבים. לדוגמה, אתה יכול להשתמש במידע מהשיחה כדי:
– לקבל החלטות טובות יותר לגבי מה לעשות הלאה עם הלקוח, – לנהל שיחות מעקב עם לקוחות שאינם מרוצים מהשירות שלהם, – יש לך נתוני שיחות מדויקים יותר עבור תוכנת הניתוח שלך.
הקלטת ותמלול עסקאות בטלפון היא חלק מהותי מהעבודה עבור חברות רבות. זה עוזר להם לעמוד בדרישות ולהבטיח שהם לא מפספס שום מידע חשוב. אם לחברה אין קו טלפון מוקלט, היא יכולה להקליט צד שלישי ולתמלל את השיחות כדי לשלוח אותן לאדם המתאים. זה גם חלק חשוב בהבטחת שתקבל מידע מדויק ולא תפספס שום דבר חשוב.
צרו קשר עם ניר סלע >>>