כל לקוח בחברת סלולר נמצא על תוכנית סלולרית או חבילה סלולרית מיום הצטרפותו לחברה וחלקן בעלות תוקף משתנה מה שגורר מעבר בין חבילות סלולר תוך כדי קבלת שירות מאותה החברת סלולר ממש.
עתיד חבילות הסלולר נמצא בידי ספקי הסלולר. הספקים נמצאים בעמדה מכרעת מאוד מכיוון שהם צריכים לשכנע אנשים לעבור מהטלפונים הישנים שלהם לחדשים, והם צריכים לעשות זאת בתוך מסגרת זמן קצרה. אז השאלה היא איך הם יכולים לשכנע אנשים שמעבר חבילה אחת לאחרת זה לא עניין גדול. הספקים צריכים להמציא דרכים חדשניות לשכנע לקוחות שמעבר מחבילה אחת לאחרת זה לא כל כך נורא ושזה שווה את זה. הם צריכים להמציא דרכים יצירתיות להסביר מדוע מעבר מתוכנית אחת לאחרת מועיל עבורם. ניתן לעשות זאת על ידי הצגת תכונות חדשות בתוכניות שלהם או על ידי עיבוד מחדש של תכונות קיימות בתוכניות שלהם. . ניתן לעשות זאת על ידי הדגשת תכונות שכרגע יש להם מגבלות בתוכניות שלהם ועל ידי מתן אפשרות ללקוחות לבחור תוכנית חדשה בכל עת. הספק צריך לוודא שהוא לא מאבד את היתרון התחרותי שלו מכיוון שללקוח יש אפשרות לעבור מתוכנית אחת לאחרת. כפי שראינו בפוסט הקודם שלי, ישנם סוגים שונים של תוכניות . ישנן חבילות המציעות תמורה טובה יותר לכסף ותוכניות המספקות תמורה טובה עם אותן תכונות. עם זאת, ספקים מסוימים אינם מספקים מספיק ערך כדי למשוך לקוחות לעבור מתוכנית אחת לאחרת. התוכנית החדשה יכולה להתווסף על התוכנית הקיימת או שהיא יכולה להיות חדשה לגמרי.
חבילות הסלולר הנפוצות ביותר הן 4G LTE, 3G ו-2G. אנשים משתמשים לעתים קרובות בתוכניות אלה כדי לקבל אות באזור ספציפי (בדקו את המוצר סים לחול נתבג). אבל אין צורך לדאוג לגבי עוצמת האות, כי בימינו הטכנולוגיה השתפרה כל כך עד שניתן לקבל אות בכל מקום ובכל זמן.